حانیهحانیه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

~~~آخر خوشبختی~~~

دختر نازم چهار ماهگیت مبارک!

1391/5/4 16:07
نویسنده : مامان نینی ها
560 بازدید
اشتراک گذاری

چهار ماهگی حانیه

حانیه عزیزم چهار ماهه شد...

دیروز رفتیم پایگاه بهداشت و به حانیه جون واکسن زدیم. دو تا قطره خوراکی بهش دادن و یک واکسن تزریقی به پای حانیه زدن. الهی بمیرم برای دخترم. عین داداشش مظلوم و صبوره و خیلی کم گریه میکنه و زود ساکت میشه. من دلم نیومد از بغض و گریه حانیه عکس بگیرم اما چند تا عکس قبل از بیرون رفتن ازش گرفتم .

چهار ماهگی حانیه

چهار ماهگی حانیه

سه شنبه سوم مرداد 91

 

لباس محمد امین رو هفته اول تیر که رفته بودیم مشهد خریدیم. اما لباس حانیه رو مامان جون آخر سال 90 که رفته بوده مکه بعد از رمی جمره خریده. دستش درد نکنه.

بعد از واکسن زدن حانیه رفتیم خونه مامان جون. محمدامین اونجا کلی کیف کرد و بازی کرد. حانیه هم حسابی خودشو برا مامان جون شیرین کرد.مامان جون با دیدن این لباس یاد مکه کرد ...

افطار هم خونه باباحاجی بچه ها دعوت بودیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ارشد!
4 مرداد 91 23:36
سلام چه جیگر طلاهاییییییییییییی! از طرف من ببوسشون. راستی حتما حتما حتما به این سایت ها سر بزن خیییییلیییییی عالین http://www.manythings.org/voa/stories/ http://www.betteratenglish.com/category/listening/real-english-conversations/
علی حاجیلو
5 مرداد 91 1:07
سلام پسرعمو سلام دخترعموبایدتودنیای مجازی شماهادیددلم تنگ شده براتون دوستتون دارم به عمواسماعیل وزن عموهم سلام برسونین.
خاله جون
5 مرداد 91 8:21
سلام عسل های خاله قربون شکل ماهت برم حانیه ی خاله! فدات بشم که رفتی واکسن زدی اشکال نداره خاله عوضش مریض نمیشی قربون اون چشمات برم چه عکس های قشنگی بذار حدس بزنم چی میگن: عکس اول: حانیه با ترس و التماس: مامانی... منو نبر واکسن بزنم! باشه مامان؟ نمیبری؟ عکس دوم: محمد امین با شیطنت: مامان ملیحه آبجی حانیه رو میخوای ببری آمپول بزنه دککره؟آره؟ عکس سوم: حانیه با حیرت: اووو... چه باکلاس شدی داداش! محمد امین باز با شیطنت: آره ببین چه خوشل شدم مث دککرا شدم! حانیه با اضطراب: إإإإ؟ دککرا اینجورین؟ عکس چهارم: محمد امین داداش دلسوزیه و میدونه که واکسن واسه آبجی خوبه: آبجی! بیا بریم دیدی منم مریض شده بودم رفتم دککر آمپول زدم خوب شدم؟!
دوسته خاله ارشد!!!
7 مرداد 91 10:14
سلام سلام کوچولوهای نازنین محمد امین و حانیه خوشگلای روی زمین. من دوسته خاله بزرگه می باشم. مامان نینی ها به خاطر ایده جالبتون بهتون تبریک میگم. خیلی جالبه خیلی. کیف کردیم. به خاله بزرگه سلام برسونید. رفتید حرم به یادمون باشید. نینی ها رو از طرف ما ماچ کنید.
mamane arshin)farnaz)
25 مرداد 91 12:23
salam dokhtare nazi dari... arshine man ye rooz az haniye bozorgtare vali mashala haniye joon kheyli topoltre