حانیهحانیه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

~~~آخر خوشبختی~~~

ماسته بازی!!

1391/5/6 1:12
نویسنده : مامان نینی ها
524 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدترین بازی محمد امین ماسه بازی یا بقول خودش ماسته بازیه!!!

ماسه بازی محمد امین 5 مرداد 91

 

پارسال که گذارمون به کنار دریای زیبای خزر افتاد دیدم متاسفانه ساحل دریا خیلی خیلی کثیفه و اصلا به دلم نچسبید و اصلا نگذاشتم محمدامین دست به ماسه ها بزنه. همونجا یه بطری نوشابه خانواده پیدا کردم و پرکردم از ماسه تا سر یه فرصت خوب که بچم بزرگتر و عاقلتر شد ماسه ها رو بشورم و بدم بازی کنه. چند روز قبل این ماسه ها رو حسابی با مایع دستشویی شستم و الک کردم و بعد دادم بهش. 

میگن بازی با ماسه برای خلاقیت و هوش بچه خیلی خوبه. ما هم که بچه بودیم خاک بازی برامون خیلی لذت بخش بود. امیدوارم محمدامین هم کیف کرده باشه.

اینجا هم رفتم جارو آوردم که ماسه هایی که روی فرش ریخته بود جمع کنم که گل پسر گفت خودم میخوام جارو کنم.

ماسه بازی محمدامین 5 مرداد 91

 

محمدامین هر دوره ای به یک بازی علاقه مند میشه و فعلا دوره ماسه بازیه. هفته های قبل دوره خمیر بازی بود و قبلش دوره نقاشی با ماژیک و قبلش دوره دایناسور هاش و مداد شمعی و چراغ روشنایی (چراغ خواب) فانتزی و ....

و هر دوره هم همراه محمد امین همه خانواده باید بازی کنن. اسباب بازی مورد علاقه یا جدیدشو میبره خونه باباحاجی و با عمه و عمو و دایی و بقیه همبازی میشه.

کم کم عکس همه بازی هاشو میگذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جون
6 مرداد 91 6:35
الی قربون بازی کردنت بشم! تو که دل خاله رو میبری با این وبلاگت و عکس هاتون!X: خاله صبح زود پا شده به عشق تو که برات از اینترنت کارتون دانلود کنم دارم یه کارتونی دانلود میکنم که تو حتما دوست داری! اسمش شکارچیان اژدهاست کوفته قلقلی رو هم قبلا دانلود کردم هر وقت اومدم خونتون برات میارم فدات بشم آبجی حانیه رو از طرف من بوس کن!
لعیا جون مامان
28 مرداد 91 2:55
جگر منی خوشمزه