حانیهحانیه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

~~~آخر خوشبختی~~~

آخر خوشبختی : " خوشبخت شدم که آبجی به دینا اومده! "

1391/4/31 0:15
نویسنده : مامان نینی ها
538 بازدید
اشتراک گذاری

محمد امین آبجی کوچولوی نازنینشو خیلی دوست داره!

قبل از اینکه به دنیا بیاد خیلی انتظار می کشید و گاهی به مامانش می گفت:"مامان آبجی چرا نمیاد؟" خواهرم می گفت یه روز که میخواسته بره دکتر محمد امین هم برده و با باباش توی ماشین منتظر نشسته وقتی مامانش از مطب دکتر برگشته با شوق و انتظار پرسیده:"مامان رفتی آبجی رو در آوردی؟!" قربون لحن کودکانه اش بشم!! یادمه روزی که مامانش رفته بود بیمارستان من و خاله ی بزرگترش پیش محمد امین مونده بودیم محمد امین حتی از ما هم بیشتر شوق داشت! وقتی مامانم تماس گرفت و گفت حانیه به دنیا اومده و من این خبر رو به محمد امین گفتم خیلی خوشحال شد و با حالتی بچگانه بالا و پایین پرید و گفت:"آبجیم به دینا اومد" بعد دستاشو باز کرد و با خوشحالی گفت:"خوشبخت شدم که آبجیم به دینا اومد!" با این بچگیش باورم نمیشد که همچین حرفی بزنه! حالام انقدر به خواهرش علاقه و محبت داره که روزی هزار بار دستش و صورتش رو میبوسه و گاهی با کمک مامانش بغلش میکنه البته محمد امین هم مثل هر بچه ی دیگه ای اوایل یکم حسادت میکرد و گاهی خیلی به ندرت میزدش مخصوصا بخاطر علاقه ای که به من داره وقتی من به حانیه توجه میکردم و باهاش صحبت میکردم حساس تر میشد اما به تدریج با رفتار درست پدر و مادر و بزرگترها مهر و محبتش به حسادتش غلبه کرده و خدا رو شکر دیگه اذیتش نمیکنه حتی بچه داری هم یاد گرفته و وقتی گریه میکنه میگه:"جان! مامان رو پات بذار پیش پیشش کن گیه نکنه!"

یادمه یه بار من حانیه رو رو پام گذاشته بودم و خوابش برده بود محمد امین اومد آروم نازش کرد و بوسید و بعد دوباره جمله ی آخر خوشبختی رو گفت:"خاله خوشبخت شدم که آبجی به دینا اومده!" بعد با حالت مشکوکی به من نگاه کرد و اخم کرد و گفت:"خاله آبجیمو اذیت نکنی ها!"

محمد امین خیلی موافق عکس گرفتن نیست واسه همین به سختی تعداد معدودی عکس دو نفره ازشون گرفتیم

محمد امین و حانیه

آقا محمد امین و حانیه خانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ارشد!
1 مرداد 91 0:31
سلام خواهر ماه رمضان مبارکتون باشه، عباداتتون مقبول درگاه حق. خوبید خوشید سلامتید؟ می بینم که ویلاگ زدید! دلم برا نینیاتون تنگ شده، ای کاش نزدیک بودیم هر روز می دیدمتون عیبی نداره خدا اینترنت رو آفرید! از دور می بوسمشون