حانیهحانیه، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

~~~آخر خوشبختی~~~

دیر نوشتن بهتر از هرگز ننوشتن است!!

1391/4/18 0:57
نویسنده : مامان نینی ها
166 بازدید
اشتراک گذاری

الان 4 ساله که دارم فکر میکنم برای بچم وبلاگ بسازم یا نه!

موافقان و مخالفان ساخت وبلاگ توی دلم هر روز دارن با هم بحث میکنن و استدلال میارن ...تا اینکه بالاخره دیدم نه اینجوری نمیشه ...اگر هر روز بخوام هی نظر موافق و مخالف دلمو بشنوم و هیچ کاری نکنم که زمان میگذره و نینی های من بزرگ میشن و خاطراتم کم رنگ و دیگه فرصت نوشتن از دستم میره...

این بود که بسم الله گفتم و شروع کردم.

البته احتمالا برای جبران مافات ناچارم خاطرات نینی ها را از آخر به اول بنویسم یا شاید هم  اصلا بدون ترتیب و به اقتضای حال!!

امید دارم خدا کمک کنه تا بتونم وبلاگ خوبی برای بچه هام به یادگار بگذارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جون
22 تیر 91 7:45
سلام خوبی آبجی؟بچه ها چطورند؟ باهرنام کاربری و پسووردی که میزنم نمیتونم وارد بخش مدیریت بشم!!
سپیده
22 تیر 91 21:08
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید.